Accepterad Lil Slicky | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil Slicky

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Lil Slicky#3783

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter lil slicky och är 17 år gammal. Lil Slicky har en dröm att bli en riktigt stor och känd kriminell. Lil Slicky en väldigt bestämd person som gillar att styra, han kan även vara lite manipulativ. Hans känslor är anpassade, framförallt humöret. lil slkicky är en lugn person och väldigt seriös så när man träffar han kan man få lite vibbar av att han är boss. Lil Slicky hade det svårt när han var yngre då han var otroligt ful och tjock och till och med hans föräldrar ville inte ha han längre. Sedan bestämmde han sig för att börja gymma och planera sin framtid för att ge igen på alla personer i världen. Han blev sedan otroligt snygg och muskellös. Sedan skaffade han kompisar och började öppna upp sig om sina föräldrar och kompisarna hade stor respekt för han så utan hans tillåtande så dödade dom hans föräldrar och sedan sa att Lil Slicky stod i skuld till dom. Han behövde sedan bli deras springis i 5 månader. Efter det fick han ett generöst erbjudande att vakta deras kvarter. Men Lil Slicky fick 2 skott i magen efter endast 5 dagar vaktande då rykten spreds om att det var han som dödade sina egna föräldrar. Alla tyckte att han förtjänade att dö. När han kom ut ur fängelset bestämmde han sig att börja om på nytt och flytta till UNIVE

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bli medlem på Unive för att min rp nivå är väldigt hög och jag har erfarenhet från andra servrar. Jag har även varit med om mycket regelbrott och kan därmed hjälpa er att rensa staden på de oseriösa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer bidra till ett bättre samhälle i Unive och endast fokusera på att skapa roliga och verkliga scenarion. Pengar kommer på vägen och jag har lärt mig att man inte bara ska fokusera på det för då blir det overkligt. Jag kommer göra allt för att göra Unive bättre och lära mycket människor att det är roligt att skapa scenarion som är realistiska. Jag ska även försöka mitt bästa att få stopp på all orealistisk krockande med bilarna, Tex att man krockar i 300km/h och sedan bara kör vidare som ingenting.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att kika på svenska servrar på FiveM och sedan såg jag att Unive var populärast och började spela

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka