Accepterad Lil skurt | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil skurt

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
5
Användarnamn: Lil skurt

Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? buddy köttfärslimpa#0184

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12.00 på morgonen 16.00 sen kommer jag vid 18.00 sen spelar jag typ till 04.00 eller typ 05.00 nu på sommarlovet då men på vardagar när det inte är sommar lov så kommrt jag vid 16.00 sen spelar typ 22.00 sen på helgerna så är det samma som på sommar lovet.

Varför ska just du bli servervakt? För att om folk behöver lite hjälp kan man hjälpa det och om det är lite mindre saker så måste man inte ringa ditt staff. Sen om det står bilar i hella vägen så kan man ta bort de så det inte är över allt så folk inte krokar och så blir det inte fler bilar och så behöver inte staff inte ta det små grejerna så kan jag ta det och att rensta gatorna från trollare och annnat så vi kan göra dena rp serven till den bästa

Varför vill du bli servervakt? för att jag vill testa att göra nått nytt ochm jag känner mig mogen noh sen vill jag göra det till en bättre rp server och t.ex om folk inte följer reglerna kan man kicka de eller om det är en större grej så kan man prata med staff. sen kan jag hälpa med att så det inte är så mycket grejer i hella vägen så man kan köra utan att kroka och man jag hjälpa folk med det små grejerna. sen att hjälpa folk så det blir glada.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? jag har varit bannad nån gång men sen blev jag p bannad för en kille började slå på mig helt utan anledning så jag döda han sen fick jag bannen sen blev jag bannad en gång när jag började på serven för på min skärm så krokade jag inte en väg men de gjorde jag för de så jag fick powergaming men kommer inte hur länge den vara var länge sen jag fick en ban

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Senast ändrad:
Det finns ett rum i DC man kan sätta sig i så kommer det en servervakt ansvarig och ta en intervju så fort dem har tid kanalen heter "väntan på servervakt intervju"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka