Accepterad Lil.Joker | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil.Joker

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Användarnamn: Lil.Joker

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031679395/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lil.Joker

Vad är din discord tagg? Lil.Joker#8572

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: OOC ingame när du är död..

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pratade ooc in game när jag var död vilket var ett misstag och jag ångrar mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade fått information om att en av våran vän hade gått igenom en skottlossning med en vit saab. Min vän hoppar in i min blåa Rs6a och vi åker runt, när vi ser en vit saab så säger han det är han det är han och vi svänger in. När vi svängt int så börjar han skjuta mot saaben och jag skjuter hans vän eller fiende som även var beväpnad. Efter det så kommer det flera bilar från ingenstans som att dom pratat när dom var döda och börjar skjuta mott oss och några andra vänner, jag tar ner en av dom och sedan tar en annan ner mig och mina vänner tar hand om resten. När jag ligger ner bredvid killen jag dödade så skrev han busunge vilket jag blev arg på och med ilskan jag hade från innan att dom hade försökt döda min vän för ingen anledning så skrev jag Din mamma genom /me vilket han också gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var på sätt och vis rätt men ändå felaktig eftersom att den där killen som jag dödade också gjorde det och mina vänner säger att dom sätt han spela idag provocerade mig att skriva samma, då jag skrev ooc ig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Man lär sig alltid bäst av sina misstag och misstaget jag gjorde nu var att prata ooc ig vilket jag kommer att komma ihåg och inte göra det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att inte skriva ooc ig genom /me vilket är anledningen till att jag är bannad just nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Att inte sjunka ned till andras nivåer, inte låta min ilska ta över och inte Prata ooc in game.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka