Nekad lil creep | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil creep

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ange ditt födelsedatum 31 Augusti 2007

Vad heter du på discord? CodePath#8003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? hela dagen sen stänger jag av vid 12 ksk

Hur länge har du spelat på Unive? nägra veckor

Vad skulle du göra om du blir servervakter? kolla så all sköter sig IG och så inga bryter reglerna

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? det är en bra RP server och då vill jag hjälpa till servern för det är en stor spelar Bass

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? bra rp kan jag och sen så kan jag bidra med inget lall

Varför ska just du bli servervakt? för att jag vill hjälpa med servern få det till en så bra server och en bra plats att vara på

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli SV för att server behöver mer SV det är för mycket lall ibland och det är folk som abusar sin SV och dom resar sig själva i senarios

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /bring /noclip /revive /goto /sqlban /sqlunban /kick /slay /slap det är dom jag kommer på bara så sen finns det några mer

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har inte vart bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka