Nekad Lil CJ | Ansök till whitelist ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil CJ

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
7
Användarnamn: Lil CJ

Vad är ditt namn i verkligheten? Tomas

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? Lil CJ Lil#8659

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? kommer kolla varje dag flera gånger och när jag kommer hem då ooof många gånger

Hur aktiv är du i discorden? jag är aktiv i dc kanske 24 timmar på en helg vardag lite mindre för då har jag skola

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli whitelist ansvarig för jag vill hjälpa andra här i servern jag kommer absolut hjälpa till folk om dem vill bli whitelisted jag komemr ta interjuver och skriftliga. jag är aktiv som fan och kommer svara på många whitelist ansökan jag kan.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli whitelist ansvarig för jag vill hjälpa andra i server jag vill göra så folk kan få andra saker t.e.x kommer kunna ha andra job. som whitelist ansvarig ska du hjälpa till folk med att bli whitelist och det är det jag kommer att göra .jag brukar även kolla på andras whitelist ansökan många gånger så det är en bra sak. och jag kommer inte bara godkända folk kommer även neka om det är inte en bra och om det är en kommpis kommer jag fortfarande inte bara godkända annars är det otrevligt för andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka