Nekad Lil CJ#2 | Ansökan till Servervakt [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lil CJ#2

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Tomas

Ange ditt födelsedatum 12 Augusti 2006

Vad heter du på discord? Lil CJ Lil#0115

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag har distans undervisning just nu så Typ
vardagar 10:30 eller 12:00 till 22:00 och helger/lov 08:00 eller 11:00 till 23:00 eller 01:00 elr mer

Hur länge har du spelat på Multistaden? 6 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jga blir Sv kommer jag bli glad såklart, kommer kicka/säga till fol ksom brytter mot regler, tex om nån försöker få polisen efter sig som är cop bait så kommer jag kicka den eller om den är default ped och default kläder så komemr jag ochså kicak den, sen så kommer jag dv*a bilar för många lämnar bilar på olilk ställen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag gillar att hjälap folk,ochsen kommer jag kicka folk som brytter mot reglerna som jag sa och då kmr den personen lära sig av sitt kick och då kmr den inte göra samma misstag, men så kalrt ska man ite abra kicka folk man ska samt dv'a bilar som liger överallt,och reviva folk som har blivit dödad utan anledning, ochsen staff temat måste ibland ta en paus då vi sv hjälper till.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag vet hur man rp'ar,jag vet ochså reglerna här är några
RDM-dödar utan anledning
Vdm-kör på någon
NLR-new life rule
Metagaming-när du tar Info ooc ic
Cop bait-När du försöker få polisen efter dig

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill hjälpa till i server tex dv'a bilar kicak folk som brytter mot regler och staff har extremt mycket jobb så vi Sv kan hjälpa till ochsen så kommer jaghjälpa mycket och kolla så folk följer reglerna)

Varför vill du bli servervakt? Tex när det finns inga staffs inne då måste det ju finnas Sv som kan reviva,dv'a bilar,och mer samt vill jag hjälpa till en till sak om det finns nån som har default ped och kläder kan man skriva i chatten id elr namnet ändra dina kläder omgående och om han inte lyssanr så kan man kicka han)

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja vet alla

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans sammalagt 5 ban 3 felaktiga kom håg 1 giltig det va så att jag hade ont i huvudet den dagen så jag bara har inget att göra så jag börjar spela när jag kör på motorvägen så råckar jag flippa bilen sen så säger jag aaaj och hur man skulle reagera sen så går jag ut och går på knä och säger ajj och ringer mekonomen sen blir jag bannad men jag har ju lärt mig av mitt misstag ochsen tänkte jag inte efter mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka