Ej Antagen lil bro | Chef-jobb ansökan [GSP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil bro

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? grow street pizzeria

Vad heter du i verkligheten? Elia

Vad är ditt användarnamn på discord? kom sakka den

Ange ditt födelsedatum: 5 Augusti 2010

När fick du medlemskap på Unive? Fick det igår faktist

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har alltid varit den personen som styr upp grejer mellan familj kompisar och annat därför tror jag att jag hade passat in som chef bäst och att jag sammarbetar bra och kan ta seriösa interjuver i och jag vågar säga ex tyvär du är inte vidare och att jag tar för mig och är inte rädd för nått. är även bra på att hantera grejer som stres och annat och om jag inte han hantera det själv så sammarbetar man det älskar jag att göra.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att bygga upp företagget stabilt ta in så många moggna personer så möjligt och inga lallare. och kuna fixa fram två biträdna chefer som är extra moggna och kan hantera det och som vi kan sammarbeta med att bygga upp det och kuna ta in moggna medlemmar som kan jobba och ta seriösa interjuver.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Aså jag har hur mycket tid som hälst på mig sitter på sommarlov nu så att är ine dag in dag ut.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

perfekt tänkte kolla bara lite vad är det för frågor ni kommer ställa på interjun.
om ni får säga det.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka