Accepterad Lightborn | Chef-jobb ansökan [Sjukvården] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lightborn

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? .lightborn

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Lite mer än 2 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Sjukvården är ett arbete som kräver mycket aktivitet för serverns skull. En av punkterna jag kommer jobba emot av denna anledningen är då aktivitet. Jag vill sträva tillbaka till den aktivitet vi hade på sjukan innan skolorna började igen osv. För att få tillbaka denna aktivitet krävs utveckling. Det krävs utveckling inom RP och kunskaper. Sjukvården har mycket att förbättra inom våra utbildningar. Vi jobbade mycket med detta innan men även fortfarande. Framförallt jag som är avd. Chef för utbildningar. Därför kommer jag fortsätta att jobba emot att utbildningarna utvecklas, sjukvårdarna utvecklar sina kunskaper och får mer att rpa på. Jag kommer även försöka arbeta emot att få in nya scripts, bilar och kläder för sjukvårdens skull. Det är något vi länge velat ha, och kommer därför göra allt i min makt för att få in dem. Kommer även försöka påverka andra spelare på servern. Kommer försöka få folk till att vilja rpa med oss, eftersom de oftast försöker undvika våra scenarion, framförallt längre. Kommer att lära ut saker till sjukvården som kommer nyttja dem inom arbetet och hålla så många utbildningar som möjligt. Så sammanfattningsvis, de viktigaste punkterna jag kommer utveckla nu till en början är sjukvårdens aktivitet samt utbildningarna så alla sjukvårdare får den kunskap som behövs, och se till så de lär sig lite mer än det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter vid det här laget. Jag har jobbat sedan Slutet av Juni på sjukvården. Jag blev uppsatt till Bitr chef någon gång i augusti, och sedan dess har jag jobbat för att utveckla arbetet. Har sedan dess styrt många utbildningar. Skulle påstå att det kan vara en bra erfarenhet när man ska bli chef, framförallt eftersom det är viktigt att veta hur man ska bygga upp nya utbildningar. Har även deltagit på många utbildningar, och lärt mig extremt mycket av andra sjukvårdare. Givetvis finns det mycket kvar att lära, men har mycket kunskaper. Har rpat mycket som sjukvårdare ute i tjänst. Där får man använda en del av sina kunskaper, och framförallt utvecklas man hela tiden eftersom man ställs emot nya krav konstant. Väl ute i tjänst har jag även lärt mig att styra upp arbetet, ta befäl och föregå med gott exempel vilket också är extremt viktigt i mina ögon om man ska bli Chef. Helt enkelt, min tid som Bitr har varit lärorik och jag känner att kunskap och motivation finns för att ta över chefspositionen för sjukvården och göra allt för att utveckla yrket och hoppas att jag får chansen att bevisa det.

Hur ofta kommer du vara inne? Är i princip alltid tillgänglig i PM. Har en del saker att göra på vardagen, framförallt måndag till torsdag då jag tränar osv. Men kommer mellan skola och träning vara aktiv. Kommer i princip alltid svara pm och utveckla jobbet.
På helgerna finns det mycket tid. Kommer försöka rpa under de kritiska tiderna och hjälpa till i tjänst. Kommer även spendera mycket tid att lära mig nytt, planera utbildningar och utveckla arbetet.
Så kommer vara aktiv i princip varje dag på olika sätt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jadå, självklart. Söker denna tjänsten för att sjukvården behöver en stabil chef och jag tycker att jag passar in på den posten. Vill helt enkelt jobba emot att utveckla yrket, och hjälpa alla sjukvårdare att utveckla sig.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Absolut inte

Har du läst våra Regler? Jadå, självklart

+Rep bra kunskaper, kan väldigt mycket och har bra ledarskap. Bra på att komma på idéer och utveckla sjukvården. Passar bra!

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++rep, Jätte duktig och kunnig samt jävligt mogen, borde fan bli chef asså

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka