Ej Antagen Gargantua | Chef-jobb ansökan [ralleballe_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
369
Reaction score
37
Vilken chefs-position ansöker du till? Sjukvårds chef

Vad heter du i verkligheten? Alvin

Vad är ditt användarnamn på discord? Gargantua5276

Ange ditt födelsedatum: 21 November 2008

När fick du medlemskap på Unive? haft 2021-2022 och nu sedan december 2025

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Har aldrig suttit på en chef position innan men tror inte de spelar jätte mycket roll i detta fall, har varit både sjukvårdsledningn och polisledning så jag kan de grundlägannde arbetet

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att utveckla sjukvårds rpn, sjukvårdsrpn är så sjukt enformiga och tråkig just nu och jag tror det främst beror på att ledningen inte själva kan så mycket sjukvård och att sjukvårdens utbildningar inte är så bra, det jag menar med att utbildningarna inte är bra är att dem är väldigt lika varandra och jag har ju klättrat till at-läkare men efter at-läkare tar det stopp eftersom det inte finns några utbildningar och de är väldigt tråkigt.En enformig sjukvårds rp resulterar i att färre personer vill rpa sjukvårdare eftersom att man bara gör samma sak och ifall sjukvårdare lär sig rpa på riktigt tror jag också att yrkeskategorin sjukvård kommer få mer "respekt" och då kommer fler vilja jobba i vården. Jag vill få bort luktsalt grejejn för irl använder man knappt luktsalt för att väcka nnågon, vanligtvis vaknar personen av sig själv. Mina andra framtidsplaner är väll att göra sjukvården hållbar och säker, nu känns det som om chefer byts konstant, ingen rang har nnågot syfte osv.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? tro mig har tid :)

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka