Accepterad Liddegame | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023958278/

Ditt Hex-ID: 11000013f66a906

Vad är din discord tagg? Liddegame#1335

Vem var det som bannade dig? Hagfoss han e inte staff längre dock

Bild på banmeddelande: BLD3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte blev tillräckligt rädd när polisen riktade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var ute och körde med min bil helt plötsligt började två snutar jaga mig och potta sönder mig. Jag försöker köra där ifrån men går inte för att de puttar sönder mig. Jag väljer att hoppa ut för att hoppa in i min polares bil. Istället för att jag hoppar in passagerare sätet så väljer min karaktär att istället gå mot andra sidan. När jag inser detta så drar jag upp händerna och frälser avbryta animationen. Det går inte för att jag är helt kuggad och jag hoppar in i bilen med händerna uppe. Vilket jag inte vet hur men var buggad så var darför. När jag hoppar in i bilen så ser jag att högra sidan av mig riktar istället på min polare än mig. Då ser jag läget att kör där ifrån. Men tydligen riktade en snut en kort stund bakom migg. Vilket hagfoss påstod att han riktade på både vilket jag inte vet hur man kan göra. Men aja. Sen när jag kör där ifrån kommer Oscar tinio i full fart och pittsr in i mig och försöker göra ngt vet it vad. Så det jag tycker är felaktigt är att jag tycker jag både få en andra chans, då jag inte såg att grabben bakom mig riktade på mig och inte min polare. Även stt det var buggen som fuckade scenariot då jag skulle hoppat in i passagerarsätet och inte förar. Även att polisen pittsr och inte rpar på skador. Jag vill inte få tillbaka min krim utan jag vill bara få bort bannen och börja rpa igen. Jag förstår att jag gjort fel och tycker de va rätt beslut av hagfoss att dra min krim. Men vill gärna bli unbannad så jag kan rpa igen och visa att jag verkligen kan rpa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Så det jag tycker är felaktigt är att jag tycker jag både få en andra chans, då jag inte såg att grabben bakom mig riktade på mig och inte min polare. Även stt det var buggen som fuckade scenariot då jag skulle hoppat in i passagerarsätet och inte förar. Även att polisen pittsr och inte rpar på skador. Jag vill inte få tillbaka min krim utan jag vill bara få bort bannen och börja rpa igen. Jag förstår att jag gjort fel och tycker de va rätt beslut av hagfoss att dra min krim. Men vill gärna bli unbannad så jag kan rpa igen och visa att jag verkligen kan rpa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte men ba några st

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja istället för att köra iväg skulle jag bara hoppat ut igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man alltid ska spela för motpartens och inte bara din vinst. Göra rpn rolig för alla

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka