Nekad liamveres | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamv

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Baqaj

Vad är ditt discord namn? milky way#3085

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Jag heter Liam och jag är 21 år. Jag bor i Malmö. Jag gillar att spela och gymma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till med att skapa unika och intressanta karaktärer för spelare att använda i RP. Det kan inkludera att utveckla bakgrundshistorier, personligheter och mål för karaktärerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare eller rollspelare aktivt agerar för att skapa en intressant och utmanande situation för motståndaren eller en annan spelare. Istället för att enbart fokusera på din egen karaktärs framgång och seger, väljer du att göra ditt bästa för att ge motparten en meningsfull och givande spelupplevelse genom att låta dem vinna eller uppnå sina mål.

Att spela för motpartens vinst kan ge en mer dynamisk och engagerande spelupplevelse, där både du och motparten får möjlighet att utmana varandra och utveckla era karaktärer och berättelser på ett mer nyanserat sätt. Det kan också bidra till att skapa ett positivt spelklimat och främja samarbete och respekt mellan spelare.

Hur hittade du Unive? genom min vän och sociala medier

Nekad, utveckla mycket mer angående din karaktär!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka