Accepterad liamveres | Ban Överklagan (shadowkingggg_03871)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

liamv

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199519223544/

Ditt Hex-ID: steam:11000015cebcef8

Vad är din discord tagg? milkyway3085

Vem var det som bannade dig? shadowkingggg_03871

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-15 003306.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? då jag riktade på en bil och hade inte tagit reda på exakt vilka det var utan visste bara att det var opps samt var det tydligen på en motorväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade fått prios av gänget, när jag kommer fram är det jagar hela vår allians en bil som är med oppsen. Vi ser en bra chans då vi är överlägset så vi boxar in han och jag hoppar ut och riktar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej, jag visste inte exakt vilka de var med. Jag visste bara vilken allians det var, men det räckte inte. Dessutom så hade den gula bilen som man såg på klippet snackat med den vita volvon i cirka 3-5 minuter innan jag kom ditt, de skrev sedan i prion att det var opps. Sen var det tydligen på en motorväg vilket är fel men det var ganska avlägset från civila samt uppe i paleto som är mycket lugnare än andra delar av mappen och ett bättre alternativ att använda sig av vapen . Sen klassas det inte helt som en motorväg, med tanke på att det inte finns en barriär i mitten som hindrar trafikanter från de olika sidorna att krocka med varandra. Motorvägar måste alltså ha mittbarriär och avfarter och det hade inte den vägen så därför klassas det inte helt som en motorväg. Jag skulle även inte påstå att det var ett osocialt scenario eftersom att flera av dem hade snackat med dem samt gick vi för kidnappning istället för o skjuta. Det var oklart för mig vad som var tillåtet, så det var inte meningen att bryta mot reglerna. Jag ber även om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg var ett väldigt bra tag sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka snacka med dem ännu mer än vad jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Såklart

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

Senast ändrad:
Tillbaka