Accepterad LiamSwe27 | Ban Överklagan [slem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LiamSwe27

Icke Medlem
Meddelanden
1,135
Reaction score
467
Länk till din steam profil: .

Ditt Hex-ID: .

Vad är din discord tagg? liamswe27

Vem var det som bannade dig? Slem

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-02-01 012116.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att jag gjorde fel och jag först inte erkännde det. Jag var i ett scenario där jag yrkade på svenska lagboken vilket absolut inte går före serverns regler som jag förstår i efterhand. Med tanke på mina handlingar under både support snacket och scenariot förstår jag staffsen beslut och respekterar det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ett Galaxy rån pågår, efterföljande inleds och jag åker efter. Efter ett tag boxas bilen och 2 gärningsmän grips. Jag och 2 till kollegor tar de till torget station. En hoppar ut och min kollega säger "han har ej handfängsel". Men tanke på min kollegas samband litar jag fullt ut på honom som jag i efterhand ångrar. Mina första tankar är att avlossa skott mot benet för att få stopp på honom, vilket sker kort därefter. Först så träffar jag och gärningsmannen fortsätter att springa. Ett tag efter så skjuter jag igen och han dör. Att jag tog död på honom var helt omedvetet och helt mitt fel. Något som jag ber om ursäkt om helt enkelt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är giltig och jag förstår mina misstag efter ett tal i support.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. X antal bans, irrelvanta till ärendet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Lösa det på andra sätt, såsom taser, bil och gå efter våldstrappa och följa serverns regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka