Nekad LiamskiPro | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LiamskiPro

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Andersson

Vad är ditt discord namn? LiamskiPro#7537

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Svensson. Han är 24år gammal och är en väldigt rolig kille. Han vill helst sprida glädje men om det är folk som är taskiga kan han bli väldigt arg. Hans bakrund är att han kommer ifrån Sverige men hans mamma och pappa kommer ifrån syrien. Hans föräldrar ville att han skulle ha ett svenskt efternamn och döpte honom till Abdi Svensson. Han var väldigt stökig i skolan som liten men har vuxit upp och blivit bättre på sadåna grejer. Hans intressen är bilar eftersom han tycker det är kul att mecka med bilar och han tycker också att det är intressant. Hans dröm är att skaffa en fet sportbil. Men då måste han först ha ett jobb. Han vill jobba för vita pengar och vill helst inte behöva vara olaglig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att göra servern mer seriös. Jag kan sprida glädje och göra servern mer laglig alltså att få folk att bli lagliga. Det kan vara rätt svårt eftersom folk inte vill lyssna speciellt de kriminella. Men Abdis tålamod är bra och han är bra på att snacka.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag inte ska vinna hela tiden utan ibland göra några undantag och låta min motpartner vinna scenariot också. Annars är blir det inte roligt för någon om man vinner hela tiden eller förlorar hela tiden. Det kan också leda till bråk och det vill vi ju inte ska hända.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar har spridit bra rykten och jag tycker att servern värkar vara on topp och vill också testa på att lira.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka