Accepterad LiamRebell | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LiamRebell

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199473878424

Ditt Hex-ID: steam:11000015a37e598

Vad är din discord tagg? LiamRebell

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-26 221720.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick bakom ryggen på philip320 och gjorde saker och snackat skit om han i discord med andra och att jag hade läckt info när jag var med i helper teamet där jag sagt att philip säger saker om andra människor som spelat på servern sedan innan vilket är extremt dumt och omoget och mycket ickelojalt från min sida. Jag vet själv också hur viktigt det är att vara lojal speciellt när man är helper och när man själv lovat att man ska vara lojal mot både servern och dess ägare, philip har själv också sagt detta flera gånger att man ska vara lojal mot unive och dess spelare och staffs m.m annars har man inte på unive att göra vilket jag inte har reflekterat över sen innan men har haft ca 4.5 månad att reflektera över vad jag har gjort fel och insätt själv hur fruktansvärt dumt de är utav mig att göra det som jag har gjort och ångrar det enormt fortfarande 4.5 månader senare eftersom att unive har varit min favorit server sedan innan och älskade att spela här men tyvärr så gjorde jag ett misstag och alla gör misstag tyvärr. Jag kommer göra allt för att gottgöra det jag gjort sedan innan och bidra med lojalitet och respekt för min omgivning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne på fivem servern och rpade runder lite sedan fick jag en perma ban både på fivem servern samt discord serverarna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban och ja det var jag som gjorde fel men jag vill iallafall börja med att säga att jag förstår varför det jag gjorde var fel och jag vill uppriktigt be om ursäkt för det jag har gjort och mitt beteende. Det var ett stort misstag från min sida att prata illa om philip vilket är också samtidigt jätte korrupt utav mig att göra det jag gjorde. Och jag inser nu några månader senare hur negativ påverkan mina ord kan ha gjort mot både philip och tredjeparter. Jag lät mig själv vara jätte omogen och olojal och agerade på ett sätt som inte alls reflekterar den respekt och lojalitet ja borde ha mot philip och detta borde jag ha oavsett omständigheter och vara mycket mer mognare eftersom jag var helper. Jag förstår helt att detta inte hör hemma på unive och jag tar fullt ansvar för mina handlingar och jag vill verkligen poängtera att det inte var min avsikt att göra någon illa vid men inser samtidigt nu i efterhand att det inte spelar någon roll för gjort är gjort men jag hade absolut inte gjort det igen ifall jag kunde gå tillbaka i tiden. Jag har tänkt mycket på detta länge och försökt inse själv vad jag gjort fel och jag har fattat själv nu också och jag har lärt mig av allt detta också. Framöver (ifall ni nu vill ha mig tillbaka förståss) kommer jag vara mer medveten vad jag säger och hur jag uttrycker mig för att motverka att detta ej händer igen. Jag hoppas att du förlåter mig och jag är redo att göra rätt ifrån mig och bidra med positiv energi framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad sedan innan en gång för mild ooc när min kompis blev kickad där jag sa något i stil med "hur lång resa fick han" och jag har lärt mig hur jag ska uttrycka mig i dessa situationer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänka innan jag pratar istället för att agera impulsivt det hade bara varit bättre att ta ett steg tillbaka och tänka till innan man uttrycker sig och kanske råkar säga något man ångrar som jag i detta fallet. Då när jag gjorde misstaget att be om ursäkt hade nog lättat lite mer också och kanske inte hade eskalerat situationen och visa att jag tar ansvar för det jag sagt och mina handlingar. Att jag hade tagit ett tag och reflekterat hur hade sätt ut från mitt håll och hur det hade drabbat andra och tänka igenom alla konsekvenser som skulle komma.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har fått en tydligare förståelse för hur mina ord och handlingar kan påverka folk att det kan bli en negativ inverkan även om det inte var med min mening så förstår jag hur det ser ut och hur det framstår. jag har reflekterat en del över mina handlingar och tänkt vad jag hade kunnat göra annorlunda te.x så hade ja bara kunnat mogna till mig och inte göra något så omoget och olojalt mot folk och detta kommer förbättras eftersom jag haft en lång tid att tänka över mina misstag jag tagit lärdom utav. Jag förstår nu också vikten att hålla sig till regler och att behandla alla med respekt vilket kommer hjälpa mig när jag pratar med andra i framtiden. Jag är öppen för att förbättra mig själv och förhindra att misstag som detta ej händer igen från min sida och kommer agera mer respektfullt och moget i framtiden. jag ser min ban också som en möjlighet att växa och förbättras som människa och villig att ta ansvar för allt jag gör och säkerhetsställa att detta ej händer igen, jag förstår att jag kan göra bättre och det är det jag kommer göra i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka