Nekad LiamRebell | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LiamRebell

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199473878424

Ditt Hex-ID: steam:11000015a37e598

Vad är din discord tagg? LiamRebellx

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild (3).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde inte som en staff eller spelare skulle göra och gick bakom philips rygg och visade klippet utan hans närvaro eller tillåtelse vilket kan klassas som väldigt dåligt beteende eftersom philip hade inte gjort något emot mig och hade bara varit snäll emot mig och accepterat min staff ansökan och allt annat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne på fivem servern och rpade runder lite sedan fick jag en perma ban både på fivem servern samt discord serverarna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt fel från mig att göra det som jag gjorde mot philip och speciellt som staff att göra det, ifall det har skadat någons rykte så ber jag så hemskt mycket om ursäkt men som sagt skadan är redan gjord, jag kan inte göra något i efterhand förutom att förbättra mig och mitt beteende som jag hade där och då. Det ända jag kan göra nu är att göra gott för det ont jag har gjort mot folk på servern

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft en ban sedan innan som var mild ooc där jag råkade säga något om min vän när han blev kickad från servern, med det har jag lärt mig så vet jag att jag inte ska säga saker eller göra saker innan jag tänkt igenom det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skita i att säga saker utan att kolla med andra parten och sköta mitt eget istället m.m sedan skita i att clippa sådant trams och mogna till lite mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska tänka sig för innan man gör saker och inte säga eller göra saker när folk inte är närvarande eller om man inte har deras tillåtelse att visa eller vad man nu ska göra, och jag kommer göra mitt allra bästa att förbättra mig och jag kommer aldrig göra detta igen. jag ska börja skärpa mig och ta lärdom av mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka