Accepterad Salsa531 | Medlem ansökning [Casper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Salsa531

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? salsa53132

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Anton Bojja och är född 2000-9-28

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakrund är att han är född i södra Stockholm och förde sig in i kriminalliteten vid tidig ålder dessa personer bad Anton sälja droger för honom Anton tänkte att detta var enkelt då hans familj behövde pengar men detta eskalerade och nu är han med i gänget och även gängkriminell. Antons framtids planer är att han vill bli synd av alla och att alla visar respekt mot han och hans kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Socialt rp och seriös rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, Jag sa en dum grej till en kille och fick en permanent ban det jag lärde mig är att jag inte ska säga saker som är förbjudna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) När du dödar någon utan anledning. Sunt förnuft att du ska tänka i nuet och tillexempel inte köra 200kmh förbi polisstationen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka