Accepterad smok1ng00 | Ban Överklagan [liamotheking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smok1ng9

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526432793/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d59d019

Vad är din discord tagg? smok1ng9

Vem var det som bannade dig? liamotheking

Bild på banmeddelande: 123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej! Jag tror att dom valde att banna mig för så som klippet visades att jag skjöt utan att prata med dom jag skjöt emot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vänn åkte runt vid gs sedan kom en av DMGs bilar och allmänt började hetsa, sedan hoppade jag ut och riktade. Han åkte därifrån så jag försökte sika på hans däck, men missade.... Senare åker vi borttåt och han börjar jaga oss, då dyken en svart "truck" fram och också börjar jaga oss och vi var då typ 2st emot 6 pers så jag gör en vänstersväng och försöker skjuta däck och senare där dom åker längre bort så dödar jag en. Man ser och här även på klippet att dom allmänt var där för att skjuta samt så hoppar han ut lite längre fram med vapen sen in i bilen igen... Och ahns vänner hoppade ut och skjöt efter han dog men det fattar jag ju såklart.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nejdå den var rätt basecly, men om man även också tänker ifrån mitt perspektiv så fattar man också, det ska staffsen med =).

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannade för små saker tidigare så som snacka ooc, rdm men det var mer när man var ny till spelet. Senaste bannen var vid April 2025 lät det som =).

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit eller inte dödat utan att skjutit däck sen dragit eller försökt kidnappat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes!

Förstår såklart mitt fel, men jag är en mogen och seriös person så jag ber om ursäkt över mitt misstag å det kommer inte ske igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka