Nekad LIAMO1337 | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamotheking

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/liamo1337/

Ditt Hex-ID: 110000143cfaaa3 (Hex)

Vad är din discord tagg? liamotheking

Vem var det som bannade dig? snake som tog beslutet berra bannade bara

Bild på banmeddelande: bild_2025-11-13_175307420.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde en shoot on sight

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och åkte runder när jag fick syn på motparten då kör jag och snackar lite om då väljer dom att vara lite hetsiga men jag tänker inte så mycket på det sedan kör vi och pratar lite då väljer dom att försöka boxa men jag han smita undan det så jag skickar prios så en av mina vänner i alliansen kommer sedan pittor dom mig så att min bil börjar ryka (tror ej det var meningen) sedan kör vi mot ranchen och då väljer min polare att hoppa ut och rikta sedan märker jag att bilen är på gränsen att gå isönder så jag väljer att hoppa ut och skjuta (då har dom redan lagt ett par skott emot oss) sedan hoppar jag in i hans bil och jaget fortsätter upp mot stora banken och där ser jag ett läge så jag väljer att hoppa ut och skjuta sedan så var det två mini peds samt en till som hopar ut ur bilen direkt efter dom krockat och ej rpar på skador så dom benar mig och då dödar min kompis dom sedan efter ett tag blir jag kallad till support och eftersom jag ej har klipp på att dom skjöt mot mi innan får jag ban för shoot on sight samt 1 krimvarning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså ja och nej. Eftersom jag ej har klipp på föregående scenario kan jag ju ej motvisa det som dom påstår är shoot on sight så om man ser från staffsens perspektiv så nej. Men jag är inte här och skriver en överklagan för att klandra ner på staffsen, jag hade tagit samma beslut. Men eftersom att jag vet vad som hände innan så vill jag järna bli unbannad såklart så jag ber om en till chans att visa bättre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja några gånger innan men jag har tagit lärdom av alla mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade först o främst kunnat klippa när dom skjuter mot mig från första början och jag hade också kunnat ta det muntligt istället för att skjuta som jag gjorde i detta fall. Jag hade kunnat försöka med hjälp av min kompis lurat iväg kanske en bil istället och försökt att kidnappa och göra ett bättrte scenario istället för att skjuta dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att vara mer social och göra mer kreativa och roligare scenarion för alla samt att klippa för att undvika sånahär saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka