LIAMO1337 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamotheking

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: liamotheking

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag ska bli staff för att jag brinner för unives utveckling samt så är jag mogen och kompetent och jag har en väldigt hög arbetsmoral jag har även ett väldigt gott bemötande och jag har spelat här sen 2021 men tyvärr har jag varit så dum o lämnat vid vissa gånger men det kommer inte hända igen då jag verkligen vill få unive till en bättre server med fler mogna och unika spelare. Har även varit staff en gång innan men gjorde ett misstag som jag har lärt mig om och inte kommer göra igen!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Kriminella rpn just nu och från polisernas rp. Båda dessa tycker jag inte funkar bra alls i alla fall inte från mitt perspektiv. Jag själv spelar som kriminell och är med i gäng och från min sida ser det inte så jätte ljust ut för någon av dem parterna just just nu. Jag vet även att staff teamet sitter dag in dag ut och försöker hitta lösningar och jag tror jag kan hjälpa till med idéer och annat.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kan ju prata ihop oss lite om vilka problem vi ser återkomma och sedan prata om hur vi kan hitta lösningar till dessa problemen. Sedan kan vi testa dem mest populära idéerna och se om dem funkar gör dom inte det så hittar vi ett annat sätt som fungerar.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionellt eftersom du som staff har i ansvar att ta hand om spelarna och se till att regler följs och du kan inte göra något av dessa om du själv inte följer reglerna eller agerar oprofessionellt. Så det är väldigt viktigt att man agerar professionellt samt att man har ett gott bemötande!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tänker att jag kommer göra såhär
Gå till skolan 08:15 - 15:30 typ sedan kommer jag hem och gör det jag behöver sedan gör jag det staff arbete jag behöver såsom specca ta support osv sedan när jag är klar med det kan jag gå in och rpa lite och ta det lugnt inne på servern och sedan repeat

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat här sedan 2021 då började jag men jag har lämnat pga bans osv vissa gånger men har sedan ångrat det då jag inte har hittat en server lika rolig som unive och jag är här för att stanna senna gång och jag ångrar att jag lämnat dem föregående gångerna.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff här för några månader sedan!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell då jag tycker det är väldigt kul att rpa kriminell inom gäng!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka