Nekad LIAMO- | Ban Överklagan [Bulten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamotheking

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/liamo1337/

Ditt Hex-ID: 110000143cfaaa3 (Hex)

Vad är din discord tagg? liamo1337

Vem var det som bannade dig? Bulten

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-12 135251.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde fel och inte tog så stort ansvar utan jag glömde stänga av toggleid samt att jag glömde ta bort konfetti innan jag gick in på unive, samt att jag la hade montage

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En medlem (OrreNiklasson) i Playboys backstabbade gänget och försökte att kidnappa samt råna mig. De lyckades inte, hoppade support men scenariot gav mig inga konsekvenser då det var korrekt utfört. Förmodligen är anmälningen OrreNiklasson gjort på mig en töntig hämnd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej men montaget var dolt och endast tillgängligt för ett fåtal vänner, men en av mina närmsta (OrreNiklasson) valde att använda det emot mig, vilket jag känner mig sviken över. Jag kan bevisa genom skärmdelning nu och vänner att jag inte har konfetti igång eller utnyttjar min roll som SV. Det har legat som olistat men har nu blivit privat efter detta. Hade förstått bannen gällande montage om det varit helt öppet att hitta, men det var det aldrig. Bannen ang tredjepart var inte felaktig men det ska inte hända igen, och jag ska ta större ansvar att se till så det inte återupprepas efter att jag varit inne och spelat på malaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flera gånger innan för jag inte hade så mycket kunskap om rp men jag tog lärdom av det och blev en bättre rpare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat clogga för att stänga av konfettin när jag upptäckte det, men det hade gett mig en ban. Att stänga av toggle name i skottlossning hade gjort att jag förmodligen hade blivit skjuten. Sen skulle jag inte lita på människor och skickat länken till mitt montage, men jag har lärt mig av det och förstått att jag inte kan lita på vissa som jag tror är mina vänner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte lita på alla samt att inte lägga upp montage, jag har också lärt mig att ta mer ansvar som att ta bort blood fx och andra tredjeparts mjukvaror innan jag går in på unive. Och om jag blir unbannad kommer jag vara en mycket mer seriös och mogen rpare samt kommer jag inte ha på tredjeparts mjukvaror när jag går in på unive och jag kommer inte göra fler montage!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka