Nekad LIAMO- | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamotheking

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/liamo1337/

Ditt Hex-ID: 110000143cfaaa3 (Hex)

Vad är din discord tagg? liamo1337

Vem var det som bannade dig? Bulten

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_4060.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde fel och inte tog så stort ansvar utan jag glömde stänga av toggleid samt att jag glömde ta bort konfetti innan jag gick in på unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För jag gjorde fel och inte tog så stort ansvar utan jag glömde stänga av toggleid samt att jag glömde ta bort konfetti innan jag gick in på unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Egentligen inte, men i det här fallet så är det felaktigt. Montaget var dolt och endast tillgängligt för ett fåtal utvalda personer, men en av mina närmsta (OrreNiklasson) valde att använda det emot mig, vilket jag känner mig sviken över. De andra punkterna har jag en förklaring på, vilka jag skrivit ovanför. Jag kan bevisa genom skärmdelning och vänner att jag inte har varken konfetti igång eller utnyttjar min roll som SV. Montaget har bara varit tillgängligt för mina absolut närmsta vänner, det har aldrig legat uppe öppet på Youtube. Det har legat som olistat men har nu blivit privat efter detta. Hade förstått bannen gällande montage om det varit helt öppet att hitta, men det var det aldrig.
SV Abuse handlar om Toggle Name. Jag hade varit på torget där det varit kaos och fick en mängd prios, så jag och en vän fick slänga oss iväg och i stressen glömde jag stänga av det. Jag kunde inte göra det när det sköts, då det hade varit att bryta mot regeln att värna om sitt liv ifall jag bara slutade att skjuta. Jag stängde av det direkt efter och mina vänner kan intyga att jag aldrig har misskött min SV på något sätt.
Tredjeparts mjukvaror hade jag på när jag var inne på Malaka och glömde stänga av när jag sen skulle in och rollspela. Märkte att konfetti var igång mitt under en skottlossning, men att då köra en F8 quit skulle ge mig combat log så jag stängde av det direkt därefter. Hade önskat ett samtal och en konversation ang. detta då jag enkelt hade kunnat bevisa att det inte längre är installerat när jag är inne på Unive.
Fast seat visste jag inte heller att det var förbjudet att utnyttja under en skottlossning, och det kan jag med handen på hjärtat stå för. Hade jag fått en tillsägelse ang. det istället för en ban så hade jag givetvis inte gjort om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad flera gånger innan för jag inte hade så mycket kunskap om rp men jag tog lärdom av det och blev en bättre rpare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat clogga för att stänga av konfettin när jag upptäckte det, men det hade gett mig en ban. Att stänga av toggle name i skottlossning hade gjort att jag förmodligen hade blivit skjuten. Sen skulle jag inte lita på människor och skickat länken till mitt montage, men jag har lärt mig av det och förstått att jag inte kan lita på vissa som jag tror är mina vänner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag hade inte litat på någon gällande privata länkar till montage, jag har nu gjort klippet privat och har lärt mig av det. Jag skulle också vara mer noggrann att faktiskt uppmärksamma ifall toggle name är igång och stänga av tredjeparts när jag lämnar Malaka. och jag ber om ursäkt för mina misstag, samt blev jag inte unbannad för jag var inne på en annan server när jag inte ens är medlem eller något, det tyckte jag var lite sådär men jag förstår varför sedan har jag även lämnat alla rp dc förutom unive såklart för att jag helt enkelt vill komma tillbaks och stanna här, för ingen annan server är lika grym som unive!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Den är inte felaktig du är bannad för Tredjepartsmjukvaror alltså fusk.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka