Nekad Liamm | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamm

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199153264918/

Ditt Hex-ID: 1100001471bb916

Vad är din discord tagg? 1liaam

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 78228-839e33a61fc6be175b6b359019f5e247.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag föll för grupptrycket och valde att skjuta massa random personer för att sen lämna till trippys server som verkligen inte var på samma nivå som unive, alla gick bara runt och sköt varandra utan någon som helst social RP. Jag ångrar verkligen att jag gjorde det jag borde verkligen ha tänkt efter och fattat att servern inte skulle vara så bra som alla sa att den skulle, Jag vill gärna kolla tillbaka till Unive nu eftersom att servern har 10 gånger bättre RP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Några av mina nära kompisar berättade om en server som trippy skulle öppna, i början ville jag inte gå till den servern men alla mina polare pushade på mig och verkligen ville att jag skulle gå över. Sen startade Trippy en livestream där han berättade om servern. Eftersom att jag hade tröttnat lite på RP rent generellt så gick jag till ett gänghus och började skjuta folk. Det var helt mitt fel och jag skulle aldrig ha gjort så. Sen när jag började spela på deras server märkte jag att den inte var nära Unives nivå. Jag spelade knappast på servern nånting innan jag lämnade den. Vill gärna komma tillbaka eftersom att dom flesta andra som lämnade har fått komma tillbaka, men om jag inte får fattar jag helt. Jag fattar allt jag gjort fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var verkligen inte en felaktig ban eftersom att allt jag gjorde var regelbrott och jag ångrar verkligen allt jag gjorde, om du väljer att ge mig en andra chans lovar jag att jag inte kommer att sumpa den och jag kommer stanna på unive och inte ha några problem kring mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har spelat sen tidigt 2022 så att jag har ju en del bans men de flesta har bara varit små bans som jag har kunnat överklaga. Sen har jag haft typ 1 ban som varit över 15 dagar, har alltså varit rätt så felfri de senaste åren som jag spelat på servern, kommer visa att jag är lojal om ni ger mig en till chans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara tänkt med hjärnan och inte lämnat till en annan server bara för att mina polare gjorde de, det var verkligen dumt gjort och jag fattar helt om du vill hålla mig bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka