Accepterad LiamGaming | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LiamGaming

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? knekten12#2663

Ange ditt födelsedatum 11 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är väldit aktiv om dagarna på unive men det som gör att jag kasnke stänger av är för alla lallare som bara förstör rp eller bara det man gör just då. men annars är jag väldigt aktiv på helgerna eller loven . jag försöker bara vara så akvtiv jag kan om dagarna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sirka 20-24 dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger tror jag men ingentligen tre men första var en antichit ban som jag fått av att klicka på gå ur tjänst på securitas men det var en bugg så jag skulle inte riktigt säga att det var jag som gjorde något fel för det var inte bara jag som råkat ut för de.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har uppgiften att hålla kol på hur rpar runt om i unive och få bort dom flästa som bara lallar och som inte rpar. man kan köra /kick och då kan man skriva i anledning lallar eller suntförnuft. eller så kan man använda /svban för att banna dom i 1-3 dagar beroende på vad dom gjort för något. eller så kan man använda /dv för att ta bort bilar mitt i vägen eller bara någon bil som står i vägen på en parkering t.ex. marja-lisas,piren,malmkvist. och server vakten finns till för staffsen då staffarna har viktigare saker för sig en att kolla på lallarna på piren varge dag.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill få bort dom som inte ta rp på alvar på unive. men även alla lallare vid piren t.ex. eller någon annan stanns. och sen möter jag ganska ofta sona som man märker vill höja sin rp nivå till den bästa av den bästa och då kanske vi server vaktare kan skriva i chaten till bara han att kankse tänk på de och de när du ska prata med folk. sen ser jag folk väldigt ofta som bryter på regel brotten. jag har varit server vakt på en annan server som jag inte gillade. men sedan när jag började på unive som jag tyckte var bra så ville jag göra den bättre genom att få en chans att kanske kan bli server vakt och jag tar detta på störrsta allvar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är ungefär samma sak, det är att använda sina perms för att få en fördel i ett scenarium. Det kan vara att /reviva om man blivit ner skjuten, för att sedan gå och skjuta ner den som sköt ner mig, detta är abuse men även korruption och inget jag skulle använda mig utav.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top