Accepterad liamgahnis | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am

Icke Medlem
Meddelanden
502
Reaction score
15
Länk till din steam profil: GAHNSTROMLIAM

Ditt Hex-ID: HEX ånga:11000014c783045

Vad är din discord tagg? GAHNISLIAM#1244

Vem var det som bannade dig? @BubbleGum

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kör bil utan däck, kör som en galning mitt i stan.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag valde att köra 130 i stan utan gummi på däcket, jag kommer direkt ifrån en skottlossning där dem har skjutit mitt däck. Jag har inget annat val än att köra där ifrån annars hade jag dött. För jag tyckte att de är bätre en att köra där ifrån utan däck en att bli skotten eller springt där ifrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag Står med några vänner efter en kidnappning, det kommer en bil som är fullsatt och skjuter ned båda mina vänner och där efter träffar dem mitt däck. Jag har inget annat val än att köra utan gummi och för snabbt i stan för att överleva.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej för de är jo inte så bra rpe o köra utan däck men jag hade ett bra sälj o köra snabbt där ifrån utan däck för man vill ju inte dö

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm körde 200 utanför en polisstatrion DE ÄR VAD JAG MINNS sen finns de fler men kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat gjort saker annorlunda vilken man kan göra i alla situationer, jag vet att det kanske såg fel ut men gjort är gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag ska alldig hända igen hoppas jag på

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka