Accepterad z1xcy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

z1xcy

Icke Medlem
Meddelanden
379
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/z1xcy/

Ditt Hex-ID: 11000014b108539

Vad är din discord tagg? z1xcy

Vem var det som bannade dig? @Mariccc74

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag valde att köra min bil när ett av mina däck flög av. Jag valde att framföra bilen 50meter utan däck sedan hoppa ut och skjuta mot dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av tre bilar, vi ligger runt i 240kmh sedan råkar jag köra upp på väg kanten, däcket där framme flög av så jag bara gled fram. farten sänktes och sänktes tillslut till 50kmh då höll jag in full gas för att försöka komma ifrån dem. sedan när jag märkte jag ej kan fortsätta så här så hoppade jag ut och sköt mot dem och det var också fel kunde ha agerat mycket bättre än vad jag gjorde denna gång.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktigt för att jag körde bilen utan ett däck och det är orealistiskt. därför är denna ban inte felaktig. Jag borde bara ha stannat bilen istället för att fortsätta köra fram bilen. Jag erkänner till 100% att jag har gjort fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. emoteabuse jag force bärde nån genom att skicka en emote till han man bär någon utan hans vilja. sen dess har jag aldrig gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? stannat bilen eller bara rulla tills bilen stannar då man inte kan köra en bil utan alla 4a däck. Det jag borde ha gjort är att bromsa in och försöka hoppa in i min väns bil sedan åka direkt därifrån. Men i detta fall var min vän uppe på bron så jag kunde inte hoppa in i hans bil så jag valde att skjuta. Jag borde bara ha gett upp ifall min vän inte hade kunnat rädda mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag tar alltid lärdomar ifrån mina bans och jag kommer aldrig göra om detta för jag vill inte gå emot serverns regler. Så fort jag märker att mitt däck försvinner kommer jag stanna bilen direkt för att undvika att bli bannad så som jag blev nu så istället ringer jag mekonomen. vill bevisa för dig att jag kan bättre än såhär.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka