Nekad Liambibibi | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liambibibi

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Gahnström

Vad heter du på discord? GAHNISLIAM#1244

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela unive i typ 40min sen nör jag kommer hem från skolan så spelar jag Ksk 2timmar sen går jag o äter Ksk går ut sen kommer jag hem igen o då spelar jag resten av kvällen så jag spelar på unive Ksk 5 6 timmar per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat i unive i typ 8 månader och varit medlem 4 månader Ksk har it koll på de

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet it hur man gör men de är 34 gånger o har typ it blivit bannad på ett långt tag nu

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hjälpa staff Och normalt o vänta tills fel kommer till mig o då ska jag ta Åtgärder på den killen för en sv ska vänta tills problem kommer men en helper/staff ska leta efter problem

Varför vill du bli servervakt på servern? För jag har spelat på unive nu i ett tag o jag pallar helt ärligt inte med folk som lallar typ igår skulle jag springa från Falck till sjukhuset så blir jag vdm så jag vill bli servervakt för att kunna få dom som lallar o sluta jag vill bara lära alla nya som it vet hur man rpar

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att jag typ e Personalansvarig och tar alla pengar från kassan eller att jag jobbar på Falck o skickar aldrig Fraktura o säg att jag e på ett berg o så kommer polisen då hoppar jag ner från berget sen reviva jag mig för att komma undan o de får man inte göra vad som en händer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka