Nekad Liam_konradsso23 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam_konradsso23

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Ban-referens
dcawgp — FiveM, Permanent
Anledning: snor vapen ur polis stash
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jo det var en helt vanlig dag där jag och mina kollegor var ute och patrullera med varandra. men senare på kvällen så skulle jag lämna alla mina tjänste vapen för att inte skada eller bli rånad på mina tjänste vapen när man inte är i tjänst. men skit samma när jag lämnade mina tjänste vapen så tänkte jag på en sak, jag tänkte på ska jag gå in i förådet och kolla vad som finns. och då gjorde jag det och såg att det fans massor av kriminella vapen där och då kunde jag inte stoppa mig själv till att ta dem vapnen som låg i det stashet. jag erkänner och allt att jag gjort fel men jag vill verkligen att ni ska ge mig en till chans

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar absolut ansvar till denna avstängningen eftersom det ända jag vil är att vara en svensk medborgare på Unive roleplay.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig fruktansvärt mycket efter denna avstängningen eftersom denna avstängningen går aldrig ut eftersom det är en permanent avstängningen. men det jag hade gjort annorlunda är att jag aldrig skulle gå in i förådet och tagit något för då hade detta inte hänt mig. men nu var det så och man får ta nästa steg farmöver.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag vill att ni ska ge mig en till chans för att jag verkligen älskar unive och att jag aldrig kommer göra om det jag gjorde. jag erkänner och allt att jag tog vapen från polis stashet men det ända jag vill är att få en unban. jag vill också att ni ska ge mig en till chans för att ni måste fatta att jag är en bra spelare på servern. och att jag verkigen älskar att köra på Unive roleplay. det ända jag vill är att få UNBAN!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka