- Meddelanden
- 41
- Reaction score
- 1
Ban-referens
dcawgp — FiveM, Permanent
Anledning: snor vapen ur polis stash
Bannad av: Toris
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det var såhär. jag och min kollega Arne berg var ute och patrullerade en kväll. sedan när jag skulle stänga av så skulle jag lämna mina tjänste vapen i mitt skåp men när jag klickade där så kom förådet upp på min skärm. då koillade jag lite där och Arne säger ta alla vapen ta alla vapen. och då vart jag så dumi hela mitt huvud och gjorde det. som tyr var så var det bara 3 vapen jag tog. men jag erkänner fof att jag gjorde fel. så jag ber så hemsk mycket om ursäkt.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar alla ansvar för det jag blev bannad för, jag ångrade det sååååå mycket så det är helt sjukt!!
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig mycket efter denna ban och jag kommer aldrig mer att göra om det igen. Det jag kunde göra annorlunda är att jag inte skulle tagit dessa 3 vapen ur detta förådet som Arne sa till mig, jag skulle aldrig lyssnat på honom för då hade allt detta inte hänt.
Varför ska vi ge dig en till chans? jag vill att ni ska ge mig en till chans eftersom jag har vartit den personen som har rpat mycket bra och jag har fått beröm av vissa staffs att jag är en bra spelare och att jag ska fortsätta rpa så bra som jag gjorde. men jag hade jätte gärnat velat att ni ska låta mig få en till chans för jag har lärt mig efter bannen och jag kommer aldrig mer i hela mitt liv göra om detta och det kan jag lova.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag!!!