Nekad Liam_Karlsson | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam_Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Karlsson

Vad är ditt discord namn? Liamkarlsson1337

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi saluiman 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Chill, nice, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter abdi. Han är 22 år gammal och kommer från Sverige. Han är en glad och trevlig person som nästan alltid har ett leende på läpparna. abdi har bott i den här staden i ungefär 3–4 månader och börjar sakta men säkert hitta sin plats. Han trivs ganska bra, men känner att han fortfarande har mycket kvar att upptäcka. Just nu jobbar abdi som skattedykare, ett yrke han haft i flera år. Han började tidigt och har lärt sig jobbet ordentligt. Det är ett tungt arbete, men Abdi är inte rädd för att ta i. Trots att han är tacksam för jobbet han har, känner han att det är dags att ta nästa steg. Han vill utvecklas, lära sig något nytt och få en mer utmanande vardag. Drömmen är att skaffa ett jobb där han både kan tjäna bättre och jobba tillsammans med andra som han trivs med – kanske inom något tekniskt, något där hans intresse för bilar kan komma till användning. Bilar har alltid varit ett stort intresse för Abdi. Just nu kör han runt i sin Volvo V90 från 1998, en bil han verkligen tycker om. Den har charm, karaktär och är pålitlig – precis som han själv. Men Abdi drömmer om att en dag ha ett par riktigt lyxiga bilar stående på uppfarten. Han ser sig själv glida runt i en sportbil, kanske en klassisk Porsche eller en nyare Mercedes, med bra musik i högtalarna och solen som glittrar i lacken. Abdi gör det mesta tillsammans med sin bästa vän abdul. De har jobbat ihop i gruvan ett tag nu och trivs med att kunna lita på varandra både på och utanför jobbet. De hänger ofta – shoppar kläder, tränar eller bara softar med gemensamma vänner. Deras vänskap går långt tillbaka, då deras pappor också är gamla vänner. Det var genom deras familjer som abdi och abdul lärde känna varandra, och sedan dess har de varit oskiljaktiga. En viktig sak för Abdi är att hjälpa andra. Han gillar att kunna ställa upp, oavsett om det gäller att fixa någons bil, hjälpa till med ett flyttlass eller bara finnas där som ett stöd. Han har aldrig gjort något olagligt och vill leva ett ärligt liv med goda värderingar. Abdis mål är tydliga: han vill bygga upp ett bra liv med ett meningsfullt och välbetalt jobb, vara omgiven av goda vänner och ha ett par drömbilar i garaget. Men viktigast av allt är att ha kul längs vägen och njuta av livet tillsammans med dem han bryr sig om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer se till att vara trevlig, respektfull och följa alla regler. För mig är det en självklarhet att respektera både andra spelare och serverns riktlinjer. Jag kommer att vara hjälpsam när det behövs, ställa upp för andra och bidra till ett positivt klimat. Det spelar ingen roll om det gäller att visa någon ny hur saker fungerar, ta ansvar i svåra situationer eller bara finnas där för ett bra snack – jag ställer upp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Allt handlar inte om att vinna eller alltid komma ut på topp. RP (rollspel) handlar om att skapa en gemensam upplevelse där alla inblandade får en chans att bidra till något som känns trovärdigt, spännande och underhållande. Det är viktigt att förstå att man ibland måste låta sin karaktär förlora, backa eller hamna i underläge för att scenariot ska bli intressant och verklighetstroget.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Jag var korrupt och jag lärde mig att man ska inte göra det och det är bara dåligt att göra det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, NLR, CLOGG är några utav grundreglerna

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en bra på att spela rp och alla kommer tycka och gilla mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka