Nekad Liam_Karlsson | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam_Karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam karlsson

Vad är ditt discord namn? Liamkarlsson1337

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam Ohlsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Skulle vilja rpa krim inom snar framtid så det är nog det jag har planerat för framtiden. När det kommer till bakgrund så växte Liam upp i en liten by utanför Stockholm. Hans pappa var djupt involverad inom gängkriminlitet.Liam var inte duktig i skolan och med den stökiga stämningen hemma så blev han också involverad i kriminalitet precis som hans far. Han vart mer och mer involverad med tiden som gick vilket reflekterade till att han blev omplacerad till staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös och krävande rp som jag tror kan få dem om kring mig att rpa på samma sätt. Jag har väldigt mycket erfarenhet inom rp då jag har ca 1k timmar på fivem. Jag är mogen vilket jag tror verkligen kan behövas i många scenarion för att helt enkelt utveckla olika scenarion och helt enkelt få så bra och rolig rp som möjligt!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag helt enkelt ska kunna brösta att förlora och helt enkelt inte bara göra saker som gynnar mig i olika scenarion utan att jag ska kunna göra olika val inom ett scenario som kanske gör så att jag förlorar men det är helt enkelt en del av rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag blev bannad för stuntförnuft jag lärde mig mycket av det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Vdm c logg stuntföruft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag e ung men mogen som fan

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Så där fixat nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka