Accepterad liam_andersson | Medlem ansökning (Gnome0105)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam_andersson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Andersson

Vad är ditt discord namn? liam_andersson

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tedd Grevensson 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bitter, sjävlupptagen och snål

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Tedd Grevensson och han föddes den 12 april 1995. Tedd har haft en stabil uppväxt med snälla och närvarande föräldrar som alltid har stöttat honom och i skolan har Tedd alltid varit en toppenkille. Tedd har en hög arbetsmoral vilket lönade sig med höga betyg. På gymnasiet pluggade Tedd naturvetenskap eftersom han ville bli läkare. Efter gymnasiet har Tedd rest utomlands för att upptäcka världen, vilket är ett av hans största intressen. Tillbaka på hemmaplan skolade Tedd om sig till polis där han har utveckalt många egenskaper. Men tillslut blev jobbet för påfrestande vilket har gjort Tedd till en bitter själ. Tedd sa då upp sig för att hitta ett lugnare jobb men har inte lyckats ännu. Därav har Tedd beslutat sig om att flytta till en ny stad för att hitta sitt drömjobb, och lära känna nya människor som kan få Tedd att se positivt på livet igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kreativa och nytänkande scenarion där jag inte enbart spelar för min egen vinning utan att alla parter ska ha lika roligt i scenariot.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kan ta vissa beslut som bättre gynnar motparten för att göra scenariot längre, roligare eller mer kreativt. Det innebär även att man spelar på ett medvetet sätt och inte enbart tänker på sig själv. Ge och ta helt enkelt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - att man inte ska döda någon utan giltig anledning. Det ska alltid finnas en giltig anledning till att man dödar någon och ett bakomliggande scenario. Metagaming - innebär att man inte ska använda information som ens karaktär inte vet om. T.ex inte hitta en person via en stream eller liknande. New life rule - innebär att ens karaktär inte ska minns vad som hände precis innan man dog.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har 780 timmar inom fivem.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka