Accepterad Liam34 | Medlem ansökning [Saabpro93]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bergman17

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
356
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam.#0691

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Berg och är 23 år gammal. Den 27:de september 2000, det var en vacker dag. En 25 årig tjej och hennes kille åkte till sjukhuset för deras livs viktigaste dag. Dom skulle få ett barn, 30 minuter senare så anländer dom till sjukhuset, det var karolinska sjukhuset. När dom var där så fick dom snabbt gå in i ett rum där det var två läkare redo att ta emot ett barn i sina händer. Helt plötsligt så började tjejen skrika "Nu! Nu! Nu!" Dom två läkarna satte på sig handskar snabbt och kollade under duken som täckte tjejens kön. "Vi har syn på något" sa läkarna, "oj, oj, oj." Nu gäller det sa läkarna. Nu hade barnet fått syn på världen för första gången i sitt liv, mamman var super glad och pappan hoppade av lycka. Mamman tog emot barnet och sa han ska vi döpa till Liam. Det var då Liams liv började. Hans pappa levde nere i Groove street och var en grovt beväpnad gäng kriminell, men detta visste inte mamman utan det var bara Liam som visste om det. Liam vill bli exakt som sin pappa, han var Liams förebild. En dag så stötte Liam på sina gamla klasskompisar och dom började snacka, efter cirka 20 min så frågade dom Liam ifall han ville ha knark och Liam sa "ja" eftersom att han visste att hans pappa hade knark. Därifrån så började dom gamla klasskompisarna träffas mycket mer och när Liam fyllde 18år så frågade hans pappa ifall han var sugen på att känna lite lätta pengar och då sa han "ja" och därifrån blev det bara mer och mer samt värre och värre saker. Nu är Liam 22 år och det är där jag kommer in och börjar rpa på min karaktär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga scenarion som har en hög rp nivå i sig med mycket social rp! Det kommer att vara några scenarion som poliser är inblandade i och några som dom inte är inblandade i. Samma sak med kriminella, dom kommer att vara med i vissa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha lika rolig i scenariot, du bygger inte upp ett scenario bara för att du ska vinna det utan du bygger upp det för att höja sociala rpn samt alla ska ha kul!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes, jag har förstått de samt kan alla regler utantill. Jag kan nämna några grundregler så kan jag säga resten på intervjun. RDM - random death match, detta innebär att man inte ska skjuta eller skada en annan spelare utan en anledning. VDM - vehicle death match, detta innebär att man it ska köra på någon utan anledning. Sunt förnuft, detta innebär att du ska rpa som att det vore verkligheten, alltså inte göra saker som du inte skulle ha gjort IRL. Resten kan jag nämna på intervjun.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har väldigt mycket tidigare erfarenheter. Har spelar FiveM sedan tre år tillbaka. Unive, Avail, Decide, Snöstaden, Sjöstaden, Bergstoppen, Ljusstaden, Deepcity Sen några fler som jag inte kommer på i nuläget, Sorry.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka