Ej Antagen Liam070 | Chef-jobb ansökan [sjv)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam070

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Sjukvården.

Vad heter du i verkligheten? Liam

Vad är ditt användarnamn på discord? Liam070

Ange ditt födelsedatum: 15 Oktober 2007

När fick du medlemskap på Unive? 1 december 2025

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har själv suttit som verksamhetschef och sjukvårdsledning under två till tre månader i år under fd chef. Har suttit som polis ledning en gång under gregg och en gång under vible under dem senaste två månaderna. Jag har suttit som chef på Wallins Advokatsbyrå. sitter som Bitr domstolschef för tillfället. Har suttit som bitr avd chef trafik hos polisen, bitr avd chef utbildningen polisen. Bitr EC rekryteringen i januari, Bitr EC befodringen polisen, just nu EC rekryteringen polisen. Så jag vet hur man ska styra och vet vad en chefsposition innebär.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Det första jag vill är att förbättra aktiviteten. Detta kommer jag att vilja göra genom att ta tillbaka folk som blev rensade från den senaste aktivitetskontrollen då vissa blev rensade av ogiltliga anledningar, engagera folk att bli sjukvårdare genom att tillsammans med sjukvårdsledningen hitta sätt att förbättra rpn och få bort den rpn som finns nu. Jag kommer se över hur det går för alla avdelningar och enheter och se vilka som är nödvändiga och vilka som inte är det. Jag kommer om jag blir vald att ha ett möte med hela sjukvården där jag tillsammans med bitr chefer går igenom vad som kommer att förändras och som kommer förbättras och där kommer även resten av medarbetarna på sjukvården få säga vad dem upplever är bra och dåligt just nu med rån överlag med då poliser, krim och andra personer i övrigt. Jag vill även se igenom sjukvårdsledningen för att se om det är en stabil ledningen med aktivitet eller inte. Jag kommer även att ändra tillbaka till det gamla rangsystemet för att det blir enklare för alla att förstå. Jag har även märkt att utbildningarna är kaos vilket kommer att ändras på. Har även märkt av att sjukvårdare i sig kör som galningar alltså kör in i polisbilar pittar med andra ord och kör över poliser och följer ej trafiklagarna vilket det kommer bli ändring på. Kommer att förbättra och förstärka samarbetet med polisen genom samtal med polisledningen. Jag tillsammans med sjv ledning och bitr cheferna så kommer vi att kolla igenom alla kläder och bilar och be resterande av sjukvården att skicka in förslag på kläder och bilar man kan ta in mm. Kommer även ta in enheter som funnits innan tillbaka för att dem är effektiva och bra att ha.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag skulle säga ja. Från onsdag till söndag ska jag iväg så är tillgänglig i dc men inte ingame. imorgon tisdag kommer jag vara aktiv ig under kvällen. Nästa vecka tror jag jag med familjen ska på semester i norrland i två veckor så kommer vara aktiv på dc.

Har du läst våra grundregler? Ja

-rep Brukar inte kommentera folks ansökningar. Jag va den FD chefen och det gick tyvärr ej som sammarbeta med denna individ. Gjorde saker utan att kontrollera, gjort sitt egna och sammarbetade ej med chefstyrelsen över huvudtaget. Individen i fråga åkte från sin dåvarande verksamhetsposition pågrund av dåligt sammarbete, tog egna initiativ lite för mycket. Därav ingen bra relation med samtliga biträdande just nu. Anser ej att detta är ett alternativ.

Ta detta som konstruktiv kritik

Nekad.

Anledning: Redan chef över domstol

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka