Antagen Liam070 | Ansökan till Servervakt [1.dispatch]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam070

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Liam070

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015b093d02

Ange ditt födelsedatum 15 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. mycket bra 4 timmar och mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 1 december 2025

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Se till så att servern rullar på och inga regelbrott sker. Man kan se att en servervakt är ett understöd för staffs så när staffs inte är tillgängliga så är det vi som får hjälpa till och underlättar för staffsen. SV ser även till så att inget lall förekommer. Begår någon regelbrott eller lallar så kickar man via kommandot /sv kick eller ban och skickar sedan in till sv ansvariga

Varför vill du bli servervakt på servern? För att hjälpa till och jag gillar inte att folk begår regelbrott eller lallar och jag vill även hjälpa och underlätta för staffsen när dem inte finns tillgängliga samt så har jag varit det innan och det var roligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse kan vara att man har en polare som blir riktad på och ens polare fear rpar på det också kickar du han som riktar på din polare

korruption kan vara att man kikar en spelare utan anledning och att man har dålig rp nivå som servervakt

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka