Nekad Liam05 | Ansökan till Servervakt [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam06

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 8 December 2005

Vad heter du på discord? Liam-#7110

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 17:00-22:00
Tisdag 17:00-22:00
Onsdag 17:00-22:00
Torsdag 17:00-22:00
Fredag17:00-04:00
Lördag 12:00-04:00
Söndag 12:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? 1 År och typ 3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? skulle hålla koll mycket när jag är typ på piren eller torget så att jag inte ser folk som lallar jag skulle kicka dom eller banna dom i en timme beror på vad dom gör för fel om de är grovt fel eller ett mindre fel dom gör så kanske man inte behöver kicka eller banna bara skriva i /msg [id] att dom ska skärpa sig och att börja va mer seriös och inte lallar runt då de kan förstöra för andar så dom tappar sin inlevelse för rp och börjar lalla sjävla för att andra lallar

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag har rpat här i 1 år och vill kunna hjälpa servern så den blir bra och att den blir mindre lallare och roligare rp vill kunna ta bort dom jag ser så inte dom springer runt och lallar och förstör

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag ser ganska mycket som händer som jag vill kunna hjälpa med jag vill kunna kicka folk som inte kan bete sig och säger grejer man inte får säga inom rp och se till så att alla kan bete sig jag hänger ganska mycket på platser där de händer mycket som är fel men jag kan inte göra något åt de därför väljer jag att ansöka till servervakt

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är kunig inom jobbet då jag har varit staff här och har spelat här länge så jag kan reglerna som gäller och hur staff kommandom funkar jag är inte ny på jobbet då jag har varit servervakt förut + så har jag vartit staff 2 gånger så jag kan alla kommandon man behöver veta för att vara servervakt + så är jag extremt aktiv på servern och ser mycket som jag vill kunna hjälpa men kan inte

Varför vill du bli servervakt? För att jag har rpat på servern rätt så länge och vill kunna hjälp servern på de sättet jag kan medans jag rpar få bort alla lallare så att de är bra och stabil rp på servern kuna hålla kol så mycket jag kan och att dva bort bilar som står mitt ivägen om ja ser någon så att rp förbättras på servern och att väggarna inte är fyllda av bilar som förstör en del av rpn

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /bring [id] /goto [id] /revive [id] /dv [Radius/Hur långt] /freeze [id] /unfreeze [id] /slay [id] /setjob [jobb] [rank i jobb] /sqlsearch [Steamnamn] /sqlbanhistory [Steamnamn] /sqlban [id] [Dagar] [Anledning] /sqlbanoffline [hex id] [Dagar] [Anledning] /sqlunban [Steamnamn] /noclip /giveitem /giveweapon /givemoney

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja men kommer inte ihåg mina bans

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka