Användarnamn: Liam05
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2005
Vad heter du på discord? Liam#7110
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 18:00- 22:00 helger hela dan
Varför ska just du bli servervakt? För att jag har bra rp och är trevlig håller mig oftas runt aktiva platser så ser ofta när grejer händer och jag älskar Philip och vill hjälpa han med allt jag kan hjälpa han med därför vill jag bli SV för att kunna hjälpa med något i alla fall för att staff va inget för mig de va för stort och jag gillar och rpa och därför funkar SV perfekt för mig
Varför vill du bli servervakt? För att jag har varit staff men de va inte min grej gillar att rpa mer men endå kunna hjälpa serven att blir bättre från folk som inte kan bete sig jag gillar multi extremt mycket därför vill jag bli SV här för att kunna hjälpa folk
Är du whitelistad på serven? Ja
Har du varit bannad på serven förut? Ja men ångrar mina bans jag har fått
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara Multistaden
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2005
Vad heter du på discord? Liam#7110
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 18:00- 22:00 helger hela dan
Varför ska just du bli servervakt? För att jag har bra rp och är trevlig håller mig oftas runt aktiva platser så ser ofta när grejer händer och jag älskar Philip och vill hjälpa han med allt jag kan hjälpa han med därför vill jag bli SV för att kunna hjälpa med något i alla fall för att staff va inget för mig de va för stort och jag gillar och rpa och därför funkar SV perfekt för mig
Varför vill du bli servervakt? För att jag har varit staff men de va inte min grej gillar att rpa mer men endå kunna hjälpa serven att blir bättre från folk som inte kan bete sig jag gillar multi extremt mycket därför vill jag bli SV här för att kunna hjälpa folk
Är du whitelistad på serven? Ja
Har du varit bannad på serven förut? Ja men ångrar mina bans jag har fått
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara Multistaden