Inaktuell Liam02 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam02

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Liam_M#3149

Ange ditt födelsedatum 17 November 2002

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag spenderar en stor del av min tid på unive och jag har extremt kul på servern

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tar rolplay på Alvar och jag kommer. Hjälpa folk som behöver hjälp så ja kan jobba varsomhelst så dom som behöver hjälp kan få hjälp av mig

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som man vill bli bemöt själv

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Med att göra ett så gott exempel för medlemmar som möjligt

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Ta ansvar ta rp seriöst hjälpa dom som behöver hjälp

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att va ett gott exempel för alla medlemmar bete mig bra hjälpa så många som jag kan

Hur ser din aktivitetet ut? Jag gymmar och hänger med vänner sen gör jag inte så mycket mer förutom att köra på unive

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej jag fick med allt som jag ville få sagt

Tillbaka