Nekad liam006 | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam006

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199166821575

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Edman Skog

Vad är ditt discord namn? l1achm35#5023

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karäkter heter Stefan Wallander och är född 1995 och är en trevlig grabb som har ett stort intresse av bilar och motorer. Han har tre små brorsor och alla är uppväxta en bit utanför Stockholm i ett hus med garage som vi brorsor tillbringade tid i att bygga bilar och motorer . Våran uppväxt har vart svår pågrund av att våran mamma dog när vi var mindre och efter hon dog så blev våran pappa alkoholist och grov drogmissbrukare. Alla brorsor gick isär förutom James och Karl och nu har dom återförenats och alla brorsor är väldigt effektiva när dom väl jobbar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag kan bidra till bra rp och att jag bjuder på mig själv och jag kommer köra näst intill varje dag under varann vecka på grund av vissa själ.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna servern har bra spelare och en bra värld/map och att jag känner att jag kan bidra till bra rp och utveckla andra.

Hur hittade du Unive? Min kompis hade visat mig denna server till mig i skolan och på fritiden. Och sen har jag testat några andra serverar som jag kände inte passade mig. Och sen testade jag denna server och kände att den här var den rätta server för mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och utveckla mig och andra till bättre roleplay spelare och kunna hjälpa andra nya spelare att bli bättre på rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka