Accepterad Liam0012 | Ban Överklagan Fille

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam0012

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066/

Ditt Hex-ID: 11000015e98ae12

Vad är din discord tagg? hzq9

Vem var det som bannade dig? @Fille.1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-18 025623.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag åkte till mina vänner och ressade dom efter en skottlossning utan att ge krycka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag åkte runt som ambulans och fick alarm om att skott hade avlossats vid flygplatsen, jag åker dit och ser att mina vänner samt flertal andra men väljer att ta mina vänner istället. Jag gick då fram och ressade alla utan att ge krycka eller något. Jag ångrar det som fan vet helt ärligt inte hur jag tänkte och är rent av efterbliven och tydligen för omogen för att kunna ha ett jobb som sjukvårdare. Jag var omogen och helt efterbliven för att förstöra rpn. Det var super dumt och kommer inte ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban jag gjorde felet att ressa mina kompisar och det var väldigt dumt. Bannen är 100 procent korrekt och fattar att det var super omoget och inkompitent gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har jag tagit lärdom av och dom har aldrig upprepats.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha gett alla krycka istället för att bara revive och förstöra scenarion och rpn. Det var dumt och det finns bara ett sätt man skulle göra det och det är de rätta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, Man ska alltid ge krycka till personer för att inte förstöra rpn och fullfilla sitt jobb som man tilldelats som spelare. Annars förstör det bara rpn och fuckar för alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du får en ny chans vill aldrig se något liknande ske igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka