Nekad liam0000. | Blacklist Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam0000.

Icke Medlem
Meddelanden
280
Reaction score
11
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: steam:11000011aad8e21
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det va för typ 1,5 årsen så valde jag va dum nog att testa fuska på unive fick då en ESp skickad till mig och väljer att gå in och testa spela med den men så fort jag är på väg in blir jag AC bannad och sen klacksko bannad.

Tar du ansvar för det som hände? Ja de va mitt fel och jag ångrar det grovt nu

Vad har du lärt dig sedan dess? detta va för över 1 årsen så jag har mognat till och lärt mig att de aldrig lönar sig igenom att fuska

Varför ska vi ge dig en till chans? För jag e mogen nu och har varit trogen unive spelare i 3år innan jag blev bannad och vill inget hellre än att komma tbx och spela med mina polare igen så jag ber er snälla ge mig en sista chans så ska jag bevisa att jag verkligen kan rpa och sköta mig på servern

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej de va jag som gjorde fel men ni kanske har bevis i staff dc

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Alec
Unive Staff

Kan man inte få ett bättre erbjudande tycker 1990 är lite väll mycket eftersom jag inte ens fuskade på servern utan blev ac bannad direkt i lodingscreen på väg in

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka