Inaktuell Liam Svensson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199009659895

Ditt Hex-ID: 11000013e8c7bf7

Vad är din discord tagg? Lillemor#7455

Vem var det som bannade dig? Williamm

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? använde ooc under ett scenario där polisen inte rpade så bra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle köpa glock av en grabb som visade sig vara en civil polis, efter jag hade gett han pengarna så tog han fram sin taser och tvinga mig upp mot väggen. Han griper mig och sen springer runt med mig på piren, finns klipp på allt. jag frågar hur han tänker när han springer runt med mig och han säger "du får rpa som att du springer bredvid mig". Sen när hans kollega kom med en polisbil så söker han igenom mig, tar mitt basebollträ och skyndar sig in i bilen. han sätter mig inte i baksätet eller någonting. ser ut som att jag åker utanför bilen hela vägen. (Finns klipp på det med). tycker inte det är okej då det framför väldigt dålig rp och tråkigt för mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag använda mig av ooc, från ett annat håll är det en felaktig ban då jag tycker att polisen förtjänar den istället då jag bara försökte hjälpa han att kunna höja sin rp. Han skriver även sen när vi är på polis stationen (du kommer få ban hörs) och sätter mig i en cell. han och hans kollega sa att jag skulle på förhör men skiter i och drar på ett annat uppdrag. Fick reda på sen att han fortsatte att springa runt på piren och försökte lura folk. tycker detta förstör rp nivån på servern så mycket då han bara ville vinna på scenariot och inte ens försökte att fortsätta scenariot.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för powergaming och duping för länge sedan. har lärt mig att det bara förstör upplevelsen av rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat rpa klart scenariot och sedan tillkalla staffs istället för att skriva i ooc vad han gör för fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig använda ooc under ett scenario, även fast motpartens sida gör fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, vill ni se klipps är det bara att kontakta mig på discord. Lillemor#7455

Tillbaka