Nekad liam rychter nilsson | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam rychter nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199186716190/

Ditt Hex-ID: steam:1100001491a261e

Vad är din discord tagg? vet inte vart man hittar # mitt namn är anderdingus69

Vem var det som bannade dig? R4inbowtail

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-27 001029.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel och bröt mot reglern powerbreaking

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag pratade med staff och de frågade mig om min krasch gjorde ont och jag sa nej för jag visste inte och sen gick jag och hämtade en ny bil sen när jag körde blev jag bannad för powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men jag hade helt glömt bort vissa regler och trodde inte det var en av reglerna men nu vet jag. Jag tycker jag fick en för lång ban på 2 dagar hade rätt med några timmar som det redan har gått

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång tidigare för några månader sedan och jag hade inte push to talk så jag pratade i verkliga livet samtidigt som jag gjorde på servern men det var exakt när jag joinade servern och inte hade rätt intällingar igång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha rp att jag skulle ha ont och kanppt kunna gå

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag vet om reglerna nu och kommer inte göra om det och om jag krockar igen så ska jag rp att jag har ont

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka