Accepterad Liam Nilsson | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Janitaklare32/

Ditt Hex-ID: 11000013ecb5275

Vad är din discord tagg? smokezz010101

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-03 164921.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag körde en bil som hade 2 hjul.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var och rpade som vanligt. Vi körde rundor vid motorvägen mot paleto. Sedan kommer det fram en svart brabus 800 och börjar hetsa. Tillslut drar dem upp vapen och börjar rikta och hålla på. Sedan så kör dem efter oss igen pittar in oss i en vägg. Sedan kör dem 10 meter och börjar skjuta på oss. 2 av oss blev nerskjutna och 1 av dem blev nerskjuten. Vi tar våra killar och hoppar in i bilen. bilen hade bara 2 hjul men tänkte att jag tar bilen och kör mot sjukan istället för att byta bil. Efter som jag värnar om mina vänners liv. För irl så hade jag 100% kört bilen så länge som det går för att få mina vänner i liv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle säga både och. Asså om jag inte hade haft mina vänner i bilen som var grovt skottskadade så hade jag fattat att det är lite suntförnuft för om man hade gjort det irl så hade man riskerat sitt liv ganska mycket också. Men i detta fallet så hade jag mina vänner i bilen som var grovt skadade så tänkte att jag väljer att köra dem till sjukan istället för att lägga ner tid på att byta bil vid meko.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 50+ bans och kört sen 2020 kommer inte ihåg alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade som sagt kunnat byta bil vid meko. Men jag värnar om mina kompisars liv så jag vill inte slösa tiden på att byta bil för irl så hade mina vänner kunnat dö men ingame så har de ju 50 min på sig. Men måste ju rpa som de hade varit irl. Kanske var lite överdrivet att köra i 170. Men tänkte att jag pressar bilen så snabbt det går så jag får mina vänner i liv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte ska köra en bil som inte har hjul. Men jag värnade bara om mina vänners liv. Men det kommer inte ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag har full förstålse för det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka