Accepterad DJD24 | Ban Överklagan [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DJD24

Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
3
Ban-referens
fivem-motor-dpzf — FiveM, Utgår 2026-03-26
Anledning: Värnar inte om sitt liv när polisen riktar, försöker hoppa in i bilen, skjuter även mot polisen
Bannad av: Leonvonassassino
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag hade precis varit i en aktiv skottlossning och mina 2 vänner dör så jag försöker plocka upp dem och så kommer polisen från ingenstans, och börjar rikta på mig utan nån anledning dom vet inte ens vad jag gjorde där. tycker det är skummt att dem bara kommer och riktar. så jag åker iväg. dem träffar mitt däck. och för att jag ska komma undan så tänker jag bena dem och köra vidare men lyckas ej så dem smäller ner mig och kommer och griper mig, sedan försöker jag hoppa in i en bil när dem riktar men för mig så riktade dem inte, hade självklart inte hoppat in i bilen om dem riktade på mig vilket dem inte gjorde i mitt pov men tyvärr hade jag inte klipp hade jag haft klipp så hade jag självklart visat dem det i support.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar ansvar eftertsom att på deras klipp så ser man när jag försöker hoppa in i bilen medans dom riktar på mig. så det var dumt. sedan så dödar dem mig med en tazer plus att dom snackar halv ooc ingame men tror inte dem fick åtgärder för det. för i början säger dem att dem har min "skostorlek" och att jag kommer få "flygbiljett".

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? ja att jag ska ta klipp om det ser annourlunda ut för mig, och lyssna/värna om mitt liv när polisen riktar på en. men de konstiga men men, jag fattar vad jag har gjort för fel och tycker det är dumt.
(DETTA ÄR EN TEMPORÄR BAN, INTE PBAN)

Varför ska vi ge dig en till chans? eftersom att jag förstår att jag har gjort fel och detta kommer ej hända igen kan jag lova.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, grabben som banna mig är då inte staff längre så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka