Nekad Liam Nilsson | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Janitaklare32/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ecb5275

Vad är din discord tagg? Sugden77

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-08 172108.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade fusk på min dator

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och rpade som vanligt och sedan blev spammad överallt av staffs att jag skulle hoppa support. Jag hoppade support och lät dem pc checka mig. Dem visar ett klipp på mig när jag använde mig av fusk i en lall server. Sedan så hittar dem fusk. Har aldrig använt de samt att det fugerar på Unive. Har spelat på servern sen 2020 och aldrig använt ett fusk eller något för att jag ska vinna scenarion eller liknande. samt hade jag startat de på unive så jag hade blivit bannad av anticheat. Men iaf så såg dem att jag hade de fusket på datorn och då sa Emilia att hon kommer att banna mig men hänvisar mig till en banöverklagan för att se vad Philip tycker.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Såhär om de hade varit jag som var staff i läget och hittade fusk så skulle jag också banna dirrekt så tycker 100% det var rätt av henne att banna. Men jag har aldrig använt mig av något fusk och skulle aldrig använda fusk för att vinna ett scenario eller för att förstöra rpn. Men skulle säga att bannen var rätt placerad och förstår till 100% varför jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 60+ banns vet inte alla men har lärt mig av mina misstag på alla banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat radera fusket men tänkte inte på det för det var ett gammalt fusk som jag använde på 100k or die och lall servrar innan men har aldrig ens tänkt på att använda de på unive för hade blivit bannad av anticheat dirrekt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ha fusk på datorn då jag fabriks återställde datorn någon dag efter jag blev bannad för att jag gjorde en banöverklagan. Och kommer inte ha ett fusk på datorn så länge som jag rpar på Unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka