Accepterad brbenji | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brbenji

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Ban-referens
xtusnc — FiveM, Permanent
Anledning: hejdå
Bannad av: V8an
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag blev PC Checkad eftersom att någon skrev "Tja fuskare" i chatten, V8an pc checkade då mig och hittade ett gammalt fusk som jag inte hade använt på en månad eller mer, riktigt tråkigt varför jag ska bli bannad för jag hade ett gammalt fusk på datorn som jag inte hade använt på Unive, Jag använde det på Apex Lall! Efter jag köpte krim rollen så skulle jag stänga av min dator och sova sen nästa dag skulle jag återställa min dator för att inte bli felaktigt bannad för fusk när jag inte fuskar.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar fullt ansvar för vad jag har gjort och jag kmr inte göra om det jag lovar

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte ha ett fusk på datorn, de kanske inte spelar någon roll om de är ett gammalt fusk eller inte, men men, Jag har inte använt de på Unive, Jag vet inte hur jag ska bevisa de men efter jag köpte krim så skulle ja dra sen nästa dag återställa datorn, men näe de hinner man ju inte för någon kille skriver i chatten "Tja fuskare" och blir bannad för Hejdå ingame och för Fusk i discorden, men de är iallafall riktigt tråkigt att bli bannad för något man inte har gjort, vet inte hur jag kan bevisa de, men skulle jag bli unbannad nu från Unive DÅ kan jag bevisa att jag inte har fusk!

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en till chans då jag inte fuskade vet verkligen inte hur jag ska bevisa de men unbannar ni mig nu så ska jag bevisa de, kom igen nu ge mig 1 chans, tråkigt att bli bannad för något jag inte har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Vill endast att Philip320 eller någon admin tar denna, inte en Lead Mod och inte en Junior mod och inte en mod.

Vill endast att Philip320 eller någon admin tar denna, inte en Lead Mod och inte en Junior mod och inte en mod.
inte du som bestämmer de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka