Nekad liam malm1 | Chef-jobb ansökan [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Horiz0n

Aktiv Medlem
Meddelanden
278
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? liam

Vad heter du på discord? Horiz0n#9715

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer hålla koll på ekonomin och vara väldigt aktiv jag kommer anställa folk när det behövs. Jag kommer också se till så företaget inte går minus och göra mekonomen en bra plats. Jag är just nu biträdande chef på mekonomen och vet hur allting fungerar. Jag kommer höja och sänka priserna om det behövs. Jag kommer höja folk och höja vissa till personal ansvariga. Jag kan också hjälpa till med design och göra mekonomen bra. Jag kommer kolla ekonomin varje dag, Om folk gör fel tycker jag dom ska få en andra chans. Jag tycker mekonomen är ett fantastiskt jobb och jag vill hålla det som det är och försöka göra det bättre. Jag kommer lösa sammarbeten med andra företag och förhoppningsvis gå plus. Jag ska göra allt jag kan för att göra meko så bra så möjligt. Jag kommer se till så det blir mer aktivitet inom yrket. Mekonomen är mitt dröm jobb och är fantastiskt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är just nu biträdande chef på mekonomen och är en av dom mest aktiva på mekonomen. Jag har jobbat på mekonomen i 1 månad och har anställt och gjort många glada. Jag kan varenda motordel och vet hur man rp och hur man tar hand om mekonomen och vill göra de bättre. Jag tycker det kan va mer aktivitet. Jag har bärgarutbilding och är utbildare inom yrket och somsakt har varit biträdande chef i en vecka och är väldigt aktiv

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan
vardagar: 1-5 timmar
fredag: 2 - 8 timmar
lördag och söndag 5 timmar minst och 10 max

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle absolut spela på servern om jag inte blev chef, för jag tycker unvie är så bra och vill hålla det så.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara unive och kommer inte byta

Har du läst våra Regler? jag, har läst alla regler

Senast ändrad:
Vidare till muntlig lycka till glöm inte att du har 48 timmar på dig

Tillbaka