Nekad liam.hallqvist-backman@br | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? froxy

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2024

Berätta om din karaktär. är 13 heter liam gillar att råna banker

Vad kan du bidra med till serverns RP? göra det roligare för polisen:)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Uttrycket "spela för motpartens vinst" används oftast inom olika strategiska och taktiska sammanhang, såsom i affärer, förhandlingar eller politik. Det innebär i stort sett att agera eller fatta beslut på ett sätt som gynnar den andra parten eller motparten snarare än ens egna intressen.

Det kan vara en medveten strategi i vissa situationer där det finns fördelar att skapa förtroende, bygga relationer eller nå långsiktiga mål genom att visa generositet eller kompromissvilja gentemot den andra parten. Det kan också vara ett sätt att undvika konflikter och främja samarbete.

Det är viktigt att notera att detta inte alltid är den bästa strategin, och det beror på den specifika situationen och de inblandade parterna. Ibland är det mer lämpligt att fokusera på sina egna intressen och mål för att uppnå bästa möjliga resultat för ens egen position. Det handlar om att göra en noggrann bedömning av situationen och välja den mest lämpliga strategin baserat på målen och omständigheterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM (Vehicle Deathmatch) FEARRp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej tyvär men haar kollat på jette mycket så jag vet

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle tyckt det var jätte kul att joina jag kommer ta ansvar och försöka ha kul..jag beter mig äldre än va jag är så låt det slida pls

Nekad, utveckla alla punkter, mer om karaktär, ålder, intressen, backgrund m.m! Du får ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka