Nekad Adam PG Backman | Medlem ansökning s_patron12

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam PG Backman

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Adam421s

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Balthazar Kasperdie

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig, Lugn och självsäker.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Balthazar har en svensk bakgrund med lite blandade krydor av etnicitet. Han har alltid undrat vart han kommer ifrån, eftersom att han var adopterad av Kasperdie familjen. Framtids planer för Balthazar har alltid varit att jobba inom blåsljus och hjälpa människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ska utbilda mig till polis och sträva att vara så rättvis inom kåren som möjligt. Har goda rollspells kunskaper, samt att jag försöker akutellt utbilda mig själv till polis I verkligenheten. För att sammanfatta så kommer jag bidra med prima RP och uppmuntra folk runt om mig att hålla lika hög RP nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag inte behöver tjäna något från ett scenario där jag står ut för att förlora något. Det kan va tid, pengar och andra materiella saker. Man ska helt enkelt spela för att RPN är så realistiskt som möjligt och inte vrida och vända på saker, så man kommer ut som vinnaren. Man ska respektera RPN punkt slut.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot era eller andras regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Är random death match vilket betyder att man dödar någon av slump utan något scenario. NLR: Att man dör och inte kommer ihåg något.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Om man träffa mig utanför de digitala barriärerna, så skulle man blivit bemöten av en riktigt snäll och omtänksam människa.

Nekad ansökan
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på de frågorna du svarat på.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka